Обрати область розміщення
Скролли – це рекламоносій з механізмом, який прокручує одну або послідовність декількох картинок, що містять інформацію рекламного характеру від низу до верху і навпаки. У стрічку скролла може входити до 8 зображень. Рух і зміна зображень дозволяють на інтуїтивному рівні залучати первинну увагу оточуючих до експонованих сюжетів. Це унікальна особливість скроллів.
Найбільш ефективні при розміщенні в центральних і історичних частинах міст, в місцях з пожвавленим пішохідним трафіком.
РЕКОМЕНДУЮТЬСЯ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ:
- У креативних рекламних кампаніях із застосуванням унікальних творчих ідей (наприклад, прокрутка на скроллі міні-ролика);
- У кампаніях, де необхідно оперативне залучення уваги аудиторії для мотивації до вчинення певних дій;
- Для підтримки впізнаваності брендів;
- Для виведення на ринок і просування нових продуктів і сервісів;
- Кампанії, які передбачають максимальне охоплення аудиторії.